fredag 21 oktober 2011

dåligt på att uppdatera känner jag..

men det är ju ett ganska bra tecken på att jag sitter väldigt sällan vid datan ;)
men i alla fall.. i onsdags hade vi basketturnéring!! måste bara skryta lite om att våran klass tjejer är ju bara BÄST!<3
de va skit kul på turnéringen och vi kom 2;an! riktigt duktiga va vi! 
tyvärr va det väldigt mycket knuffar, ord och massa skit som skickades mellan vissa klasser.. men vafan, kul va de ändå :D (tycker jag iaf) 
sen efter skolan va det hem och duscha och fixa sig, så drog jag och mamma till några och lämnade en present till dom, för dom har fått bebis :D så söt är han! :D
sen va det ju såklart bugg! :D bättre dag! 

sen i går (torsdag) så va det skolan, mådde inte alls bra.. men det fick gå.. kollade på hur många lingon finns det i världen! älskar verkligen den filmen. de va första gången jag såg den. såg inte klart på hela, men fyfan va bra! massa kärlek till den <3

Idag så va skolan hur bra som helst! eller ja nästan iaf! :)
svenska första lektionen och då kollade vi klart på en film, ''älska mig'' jätte bra va den! 
sen hade vi engelska, men hade bussövning då, så missa typ hela engelskan! as gött :D 
sen stack jag och käka, as god mat va de! sen matte, men då kollade vi klart på ''hur många lingon finns det i världen'' och shit vad jag grina på begravningen :'( men men :) 
sen hade vi lunch och då käkade jag igen ;D haha de va så gott :D
sen matte men då spela vi yatzy och så fick vi sluta 15 min tidigare för lasse skulle besiktiga bilen! ;)
fatta bra fredag! :D

ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. orkar inte dra till mackan..  är så sugen på att vara med massa hel galna folk!!! men jaja.. 

nu ska jag städa tror jag :)
puss på er! 

föresten! nu är det inte skola på två veckor :D alla 9or har prao och sen är det lov! fatta gött eller!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar