söndag 23 oktober 2011

God morgon!

vaknade först kl 8 men jag tyckte de va för tidigt och stå upp när jag la mig såppas sent. så somna om och vaknade kvart över 11 :)
idag ska jag packa och städa rummet. för ikväll åker ju jag till zia och bor där i en vecka! :) myys!
(ska praoa hos henne i butiken)
sen måste jag kolla med mamma ifall inte vi kan sticka och shoppa.. för jag måste verkligen ha en vinterjacka !!!
min vita är helt förstörd.. och nu när jag ska bo borta i en vecka, och inte ha någon jacka?! inte så roligt kanske..
aja, får se hur det blir.
men nu ska jag gå ner och fixa mig frukost och snacka lite med mamma. sen får vi se hur det går.

ha en bra dag!
puss o kram skumbanan !

saknar mitt långa hår,
saknar mitt svarta hår,
jag saknar min lugg! 
jag saknar hela mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar