lördag 1 oktober 2011

allt gör mig så osäker

Hej alla läsare! :D idag är det lördag!!
fyfan va gött de är !
har inte gjort någon ting idag. varit i affären och kollat på idol. missade de i onsdags och igår. så nu väntar jag på att de från i morgon ska komma!
igår va jag i skolan och shit va seg den dagen va! hatar fredgar!!
sen efter skolan så gick jag ut o gick, men kom inte så lång. för hamna hos min farbro i han stuga och snacka med dom! men tog lite kort på vägen. så de kommer väl upp några här någon gång!
sen drog jag till mackan. va riktigt trevligt den stunden jag va där! eller drog där ifrån vid typ 21?
då skulle broder o elias till tanum o käka. så hängde med!
sen drog vi till rasta o köpte götta!
och sen till bror o kollade på film! lilla jönssonligan och cornflakeskuppen! (eller vad den heter?) så sjukt bra är den! :D
men jag va så jäkla trött så höll på att somna flera gånger. men vågade inte somna.. 
sen hem och sov! fast somna typ en timma senare, för skrev med en del på fb.
sen akna jag vid yp tre av att jag hade somnat ifrån allt. eller ah, jag chatta ju med alla från mobilen, och jag hade inte släckt lampan osv...
sen vaknade jag vid runt 8 igen..  somna om och vaknade kl 11! så då stod jag upp vid typ 20 över.
och åkte till affären!

ikväll vet jag inte vad som händer.. alla ska ju typ till båberg :( och jag kommer inte in..
fan att man inte är 3 år äldre!

men ha det bra!
puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar