måndag 17 oktober 2011

en vän jag letat efter länge, som jag nu hittat. som jag aldrig kommer lämna. för hon är värld allt! och jag älskar henne!

det finns en person som jag aldrig kommer lämna, hon kommer få dras med mig vare sig hon vill eller inte.
att prata med henne är det bästa som finns. för hon försår, som ingen annan gör. jag kan prata om allt med henne. hon lyssnar på mig, och det märks verkligen.
av alla vänner jag har så är du helt klart en av dom bästa!
vi har alltid kul tillsammans, du är alltid glad och du är en otroligt stark tjej! du ger mig en sån otrolig energi, man lyser verkligen upp när man ser dig!
Charlotte, jag kan inte beskriva va du faktiskt betyder för mig! för du är så otroligt bra!
du är helt perfekt! en vän som är perfekt från topp till tå!
en tjej med massa bus i sig, som är helt galen, som skulle kunna hitta på vad som helst tror jag.
får alltid ett leende på läpparna när jag tänker på dig.
du är helt fantastisk på dansgolvet, och varje gång jag ser dig dansa tänker jag ''åååh, jag vill med vara så duktig!!'' för du är verkligen duktig! 
jag kan inte riktigt förklara hur underbra du är.. det finns så mycket!

du kommer aldrig stå ensam kvar, för jag kommer alltid finnas där för dig!
jag står alltid kvar vid din sida!

 en vänskap jag aldrig vill eller tänker bryta!


 <3

 party-pinglorna!

 jag hoppas inte att du vill ändra dig på något sätt,
för du är helt perfekt som du är!

ditt, glada, busiga och helt fantastiska utseende,
gör mig verkligen glad!

du är värld allt!


Jag älskar dig Charlotte Holmström!<3 
förevigt!

1 kommentar:

  1. Lilla älskade Frida!
    Tårarna bara rinner ner från kinden. Inte för att jag är ledsen, utan för att det värmer i mitt hjärta att höra dina ord <3 Jag blir så glad!
    Det betyder så mycket för mig!
    Du betyder mycket för mig!
    Tack! Älskar dig <3

    SvaraRadera