söndag 23 oktober 2011

Godnatt !:)

nu ligger jag ner bäddad i soffan uppe hos zia i ed! :)
katterna susar runt, men får hoppas dom somnar snart :)
vi har käkat mat och haft en riktigt trevlig kväll! pratat om helgen osv :)
i morgon blir det praktik! ska faktiskt bli riktigt roligt :)
men nu ska jag läsa några sidor i boken, (kan inte fatta att jag faktiskt ska göra de.. ) haha, jag gillar inte att läsa som ni kanske märker.. men det ska vi försöka ändra på! :D thihi
men vi höres i morgon!
kyssen! <3




du värmer mig så otroligt mycket. 
jag blir alltid så glad när jag ser dig, 
och jag kan inte göra annat än att älska dig. 
men jag älskar dig som en vän.
som en bästa vän. 
jag finner en trygghet i dig,
som jag inte finner hos någon annan, 
och jag är glad att jag finner den hos just dig. 
du ger mig alltid glädje. 
du får mig alltid att le. 
du får mig att känna att jag är perfekt som jag är.
jag älskar dig,
tack för att jag har dig! 
min vän<3
åldern spelar ingen roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar