fredag 14 oktober 2011

jag tror att, ni som läser, det är ni som lyssnar!

när man mår dåligt, är det ni som ser de och ni som lyssnar när man vill ha någon att prata med. jag tror det är ni som finns där då.

kvällen har varit bra! fast den gick neråt där ett tag.
det va som en boll flög rakt i mig och skrek; tänk på detta! inget annat! och de gjorde jag. mådde jätte dåligt över de.. men nu är det bättre. har man fantastiska vänner så har man! <3
men det hände inte så mycket på mackan. bara chillade!
va typ inga där men :o



jag älskar er, mina fantastiska vänner. 
ni finns alltid där. 
och ni gör mig alltid på bra humör!
tack för att ni hjälper mig vara den jag faktiskt är!
ni gör mig hel<3




                                               ni får en låt också. som jag tycker är så himla bra! 



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar