lördag 8 oktober 2011

tårar rinner..

hackat lök så tårarna sprutar! haha
stod upp för 30 min kanske, och jag har ätit o hackat lök och nu sk jag gå ut o se ifall pappsen behöver någon hjälp!
städa martins hus/stuga igår! herregud för skit! har aldrig varit med om något liknande!  ÄCKLINGT !!!
men rent o fint blev de efter ca 3 och ½ timmars städande!
sen va det bara hem och hoppa i duschen för att sedan gå bort till martin ! där de då va förfest innan dom skulle dra sig till  tanumstrand! mycket trevligt!
sen när dom åkte gick jag hem och de va ju såååhäääääääär kul! -.- haha
men har man världens bästa vänner så har man!
elias kom och hämtade mig så tog vi en tur ner till grebbestad. där de va elt dött! men vi hamnade på tanumstrand vi med ! va där i 1,5 timme typ. sen åkte vi hem med först skulle elias,tobbe o albin ha kebab! haha dom e ju bara för goa dom där asså!
shit va jag skratta!
sen hem och sov!
bättre kväll !

idag ska jag till marknaden sen ikväll vet jag inte vad som händer!

puss på er!

en bikd ifrån släckträffen vi hade på crusaders för lite mer än ett årsedan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar