lördag 15 oktober 2011

L Ö R D A G !

Hej! :)
varit o jagat idag. blev inget. men älgarna hade vi framför oss hela tiden!
men snacka om gympa pass.. fyfan va trött jag blev.. satte mig ner flera gånger ! :o
haha aja.. men sen när jag kom hem så la jag mig o soffan och jag har typ legat där sen jag kom hem vid typ .. haha
men har rensat bland mina jackor och skor också!
nu sitter jag med en ansiktsmask som jag ska gå o ta bort när jag bloggat klart. :)
sen ska jag städa upp snabbt och sen duscha o käka o göra mig i ordning för kvällen! för då blir de paaartyyy med dom bästa!

men ni får ha en toppen bra kväll! :)
puss! <3


så osäker.. 

1 kommentar:

  1. Bästa Frida <3
    Jag känner mig allt annat än stark. Och just nu vill jag bara hem.
    Ja, skype är nog världens bästa uppfinnig.
    Puss <3

    SvaraRadera