torsdag 27 oktober 2011

dagarna bara rusar fram!

hej kära läsare! :)
jag hann inte blogga igår tvärr, men nu slänger jag snabbt in ett!
igår va jag här i butiken med Agneta hela dagen. sen på kvällen åke jag och zia med ner till bullan och hämtade hennes bil! sen gåkte vi tillbaka till ed och lagade mat. och attans vad gott de blev!
tråkigt att de inte va någon bugg men..
sen så såg vi på film igår med ''hur många lingon finns det i världen'' haha de e så bra!<3
sen så satt vi och snacka, och halv tolv kom zias granne simon in ''bowling-simon'' haha.. och han gick runt halv ett igen. så då gick vi o la oss, sen skulle jag upp åtta för skulle duscha och så.
så ja.. jag är ganska trött idag! med..
men men. vi höres kanske ikväll. får se vad som händer här!
hare gött, pusshej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar