fredag 14 oktober 2011

just nu..

..sitter jag på mitt golv (ovanligt.. nej!) in rullad i en handduk för har precis duschat. 
så ska ta o rota fram kläder jag ska ha på mig ikväll. ska till mackan o chilla där en stund. 
skolan har väl varit okej. asså jag är så sjukt stressad hela tiden verkligen! skolan tar kål på mig, jag orkar fan inte! tror det är därför jag är så trött hela tiden.. men vi får se. en vecka till sen är det ju prao o sen lov! gött!

men i alla fall. nu ska jag fixa mig. och ni får ha en super bra helg för kommer nog inte att uppdatera! 
ska upp runt 7 i morgon för ska jaga älg! :D hihi. va längesen nu så känner att jag kan behöva komma ut i skogen en hel dag! bra träning med ju! :D

men ha det bäst för det ska jag ha! 
puss på er!

det är inte en saga. 
 det är verkligeheten


bild från i morse.
shit va kallt de va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar