tisdag 25 oktober 2011

God morgon på er :)

Hoppas ni är pigga och glada! haha jag är glad men inte pigg! :/är så jäkla trött :(
men men! jag lever ändå ;)
igår va vi hos underbaraste palm och käkade krabbor med honom och hans mamma. jätte trevligt va de! :)
får göras om säger jag bara. har inte haft så trevligt på länge! puss på dom <3
sen när jag och zia kom hem så kollade vi på film! :) men när de va typ 10-15 min kvar så somna jag -.- haha.
men ska kolla på de sista idag tror jag.

nu står jag bakom disken i butiken och ja, bloggar ? haha
det är väldigt lungt än så länge :)
vi har reklamerat lite kläder och ja, de är de vi har hunnit.
men nu ja, vet jag inte vad vi ska göra. ska röja på lagret idag tror jag.

haha och på söndag,eller a, natten till söndag ska vi ju ställa om klockan. så vi får sova en timma kortare. och jag bara ''oj, de kommer blir skit segt att gå till skolan på måndag då ju..'' men så kom jag på mig själv, att de är ju LOV! :D fattar ni hur glad jag blev eller?! haha bäst ju!

men ni får ha de så bra, så höres vi kanske under dagen :)
puss o kram skumbanan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar