måndag 27 juni 2011

vilken helg!

igår va jag ju i lysekil typ hela dagen. åkte här ifrån typ 10 i 2. men så krånglade bilen. så jag och zia fick åka med palm. och mamma och dom fick låna en annans bil. men vi va väl inte i lysekil fören typ kvart över 5 tror jag hon va.  så crusade rint lite. sen parkerade vi. och så gick vi där.. asså det va verkligen inte kul. (tyckte jag) men jag överlevde. kunde ju varit tråkigare.
sen åkte vi där ifrån typ halv tio eller nått. och då drog vi till grebbestad jag palm zia och charlotte! :) vet inte riktigt när vi va där men.typ halv 12 eller nått. och träffade en massa goa människor. älskar mina vänner<3
sen drog vi hem vi typ kvart över 12 halv 1 eller nått. och så träffade vi tcå kill kompisar som vi körde till deras husvagn i grebbestad.
sen hem hit till mig så jag fick packa och så. sen drog jag med zia upp till ed och sov där inatt :)
så idag har jag och hon baaaaara chillat.
vaknade typ 12. sen gjorde hon smoothie till frukost. sen gick vi ut och la oss på balkongen och sola! damn va varmt det va där! helt sjukt..  sen klippte jag hennes gräsmatta. asså den är verkligen jääääätttte liten! haha !! så tvättade hon dörre så länge. men den jävla gräsklipparen!  den va en såndära man får putta så snurrar knivarna. den gick inte på bensin eller nått. 100% miljövänlig. haha. men fick klippt iaf.
sen laga vi mat och grejer. sen hem hit till bularn och då käka vi igen.. sen drog vi och badade jag, zia, palm, och brodern. det va as gött! älska!<3 sen drog vi till marcus och kollade på hans hus. sen hem och då bakade jag o palm en kaka, sen drog vi till zia och kollade på film. och nu sitter jag här :)
helgen har varit jätte bra!

i morgon ska jag och mamma fixa arons stängsel o greja lite. sen tänkte jag dra till stranden en stund. men ska åka typ 1 eller något. för ska ju på behandling i morgon. ÄNTLIGEN! så får se hur jag ska hinna allt jag vill.. men hoppas faktiskt det blir regn snart. för jag måste göra klart på skrubben nu.. får panik. seriöst..

detta blev ett ganska rörigt inlägg ?!
men nu ska jag sova.
ska göra en sak till till er :)
puss på er!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar