måndag 13 juni 2011

Min dag!

den har varit rätt okej faktiskt. har arit så jäka trött bara.. men sånt är det :)
sommarskolan va heeeelt okej! men visst det kommer bli ganska tufft. 6 timmar varje dag i 7 dagar till. och så läser man bara ett ämne!
men jag tror det kommer bli rätt okej faktiskt! hoppas jag lär mig mycket bara!
sen va jag ju på trafikskolan och körde moppe! det gick as bra! haha de trodde jag aldrig! men jag klarade det, så nu ska jag bara göra teorin! :D
sen när mamma mkom så drog vi hem. fast bilen typ kokade så vi fick stanna så pappa kunde komma. så fick han fixa det. visserligen måste hon ha någon ny konstig sak.. men aja, inget intresangt!
men sen flyttade vi fårena på sommarbeta! vadå nöjda???! haha
sen hem, och sen iväg och klippte gräset på sundshult. sen hem och då skulle jag klippt gräset hos brodern. men orkade inte. så får göra det i morgon!
och nu har jag precis duschat! så nu ska jag äta och kolla på tv! mamma o pappa åkte precis en sväng.

hade gött!
puss!! <3

1 kommentar:

  1. Haha djur är så himla söta när dom kommer ut på bete! ;) <3

    SvaraRadera