måndag 27 juni 2011

bara en helt random sak.

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Jaa! :)
Fått ditt hjärta krossat: mhm..
Träffat någon som förändrat ditt liv: nej det tror jag inte?
Fått reda på att någon har pratat om dig: haha ja!
Kysst en kompis: ohja!
BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: nix
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va hemma :)
Vilken tid vaknade du idag: 11;57
Vad gjorde du igår runt midnatt: va i grebbestad
Någonting som du längtar till: Dalarna!!!!!
Senaste gången du träffade din pappa: förut någon gång
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Öhm.. en heeel del!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaop
Vad gör dig irriterad just nu:  folk som bara snackar sikt.                                                                  Långt eller kort: vad menas med frågan?                                                                                             Vad gillar du gällande dig själv: envis, och säger ifrån! och mina ögon :)
DIN FÖRSTA:

Operation: har inte ens opererat mig?                                                                                                Piercing: Öronen.
Tatuering: Ingen
Bästa vän: många, älskar mina vänner♥
Sport: Ridsport!
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: vet inte
Förälskelse: inte en aning
Alkohol du drack: öl tror jag

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller pussar: både och?
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Både och.
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar




tog denna av Elin och Felizia! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar