söndag 12 juni 2011

jag tror jag aldrig har varit så missnöjd med mig själv..

jag har aldrig, i hela mitt jävla liv varit så dum!
men det är fan inte bara mitt fel! vafan ska jag göra åt det nu ? gjort är gjort.
och jag vet att jag har varit dum.. men asså.. åååååååh vad fan ska jag göra!
jag vill bli liten igen.. och göra om ALLT jag har gjort fel. för jag har säkert gjort 53351543 miljarders fel!
men det är ju på dom jag lär mig... jag vet fan inte hur jag ska ta mig ur detta.. men det mesta löste jag på plats inatt.
aldrig mer dricka!
aldrig mer festa!
aldrig mer med er iaf..  för jag orkar fan inte mer nu!
jag har också ett liv...
men du betyder så jävla mycket för mig.
du är som en syster för mig, och systrar bråkar. det kav vara på liv och död. men dom bråkar ändå.
för dom är systrar!
åh, vafan ska jag göra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar