lördag 4 juni 2011

trött som en jag vet inte vad...

varit en bra dag. mitt mathumör har varit lite upp o ner. men det har funkat bra.
va i munkedal med pappa idag. köpte lite grejer. eller a, han gjorde asså ;)
sen så åkte vi till mi kusin och sen hem. och då skynda jag mig, och sen drog jag till min lärare, jag och sonja. haha fatta hur grymt det va ändå. men när vi kom dit va hon inte hemma.. så vi gick runt där och letade fetr ett bra ställe att bada på.. och tillsist bestämde vi oss. och då badade vi.
sen när vi skulle dra hem, DÅ kom marie hem! hahah så vi fick en snabbfika :)
sen när jag kom hem stack jag och klippte gräset. och sen har jag inte gjort så mycket mera.

nu ska jag siva. för i morgon bär det av till tanum på konfiermation! kommer blie awesome!
vet inte hur jag kommer hem bara. men det löser sig! :)
men nu för ha det så bra.
puss :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar