tisdag 28 juni 2011

dagen

mamma väckte mig typ 10 tror jag. så stog upp och gjorde mig klar. så drog vi till ed. mamma skulle ha en massa små saker. jag köpte (mamma betalade) en tröja och en hood tröja :) sen drog vi till mona-lisa på behandling. jäklar va gött det va! och nu är jag nästan heeeeeelt rak i ryggen igen! hon fixade det sista idag! :) helt sjukt! att man kan rätta till de med hjälp avv att lägg fingrarna på lixom ? rätt coolt faktiskt :)
sen hem och fixade mat. sen klippte jag gräset hos bror. och bla bla bla..
jag har fått ögoninflammation också.. alla har ju fan det nu. det smittar ju som satan också! så mamma ska ringa doktorn i morgon. så jag kan få någon salva eller nått.
men nu ska jag sova.
och jag har fått en stor lättnad inom mig. men det finns en bra bit kvar.
så jag hoppas den också försvinner!
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar