tisdag 21 juni 2011

bloggen är faktiskt inte mitt liv!

kom hem för typ en timma sen kanske ? inte riktigt, men ungefär.
är så jävla trött på den förbannade sommarskolan nu så jag vill spy!  hatart!
men nu är det bara två dagar kvar. så får kämpa på! det va as god mat idag! kyklinggrejs och ris, och efterätt; hallonpaj! :D as gott!! :D
nu ska jag prova göra en sak med håret. sen ska jag och mamma iväg och handla.
sen får vi se avd som händer. ska till sundshult och klippa gräset tror jag.. eller ska försöka med det i vart fall :) ovh nu vill jag att mormor o morfar ska komma hem.. :( hatar att dom är i dalarna utan mig.. :( fast, jag är glad så länge dom mår bra! och just nu kan dom nog inte ha det bättre.<3 saknar dalarna så jävla mycket! men snart är jag där!!! (L) men när mormor o morfar kommer hem ska jag fråga morfar om han kan hjälpa mig bygga kaninbur, vilket jag tror han kommer hjälpa mig med! :) bästa morfar! <3
men nu ska jag grejsa med håret! :D
puss på er!
bjuder på bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar