torsdag 2 juni 2011

marknadsdans

alla är typ i rabalshede på marknadsdansen. eller de gägnget jag brukar vara med. och det suger, för då har jag inte att göra ikväll.. men ska nog överlevea..
dagen har varit bra. vaknade typ kvart i tolv eller något. och då smsa zia. så drog vi till marknaden vid typ halv ett eller något. men köpte bara munkar :p haha. sen åkte vi till grebbestad och käka. och gick på bryggan en liten sväng. sen drog vi hem. och då gjorde vi inteså mycket. letade efter kattungar... men dom va döda :(
sen har jag inte gjort så mycket mera. bara tagit det lungt.
i morgon sak det bli en super dag med sonja hos maj :D  hihi vi ska ränsa rabbaten o klippa gräset :D
men nu ska jag städa... för jag har verkligen iiinget att göra!!
jag vill till marknadsdansen!!! :(

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar