torsdag 23 juni 2011

vilken dag !

börjar detta inlägg med ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!!!  
första lektionen idag så gjorde vi ingenting typ. läste och skrev om hur det hade varit på sommarskolan.
sen va det ju frukost. sen såg vi på film. taken, älskar den filmen, så jävla bra! <3
sen lunch, och då käka vi sen gick vi ner o köpte glas av mirja! :) hahah och st träffa vi några killar, haha och dom kolla asssss mycket på mig..  och sen köpte dom glass, och så satt vi där o käka. sen när vi skulle gå en sväng på bryggan så säger dom; hej! och jag typ bara kolla på dom. haha. sen en av dom bara; snygg mage!
och jag fatta att dom mena mig för, för det första så hade/har jag en ''magtröja'' på mig, och för det andra så va det bara jag som stod där just då.. heeeelt random.. xd
sen upp till skolan och kollade klart på filmen, och sen satte vi på en till, och då somnade jag (a) sen bensträckare och då la jag mig o sola i 15 min. sen in och sov igen (a) haha.
det har varit en as bra dag! nu ska jag soffta lite, för har ont i huvet. och zia kommer snart. så får se vd som händer då :) sen vi typ halv 6 kommer massa folk tydligen. pappas jobbarkompisar eller något ?!
men ni får hat så gött :D
puuuuuuuusss <3



bild ej tagen idag,
men det är det jag har på mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar