torsdag 22 september 2011

torsdag_studiedag=bra dag! :D

idag är en bra dag, idag är det bra!
Pappa kom o väckte mig vid kvart över 9.. så drog med honom till tanum o grebbestad. 
sen åkte vi hem o jag bakade bröd!
sen kom emelie o hämtade mig vid typ halv 2? så drog vi till torp! och där träffade vi erika !
köpte ett par byxor o skär skydd till mobilen!
sen körde vi runt på parkeringen på torp en stund, haha!
sen drog vi till munkedal för det fanns det ärenden vi skulle utreda! haha
sen drog vi till dingle, och drog hem till erika! sen hem till basse, men han hade inte kommit hem så fick sitta i vänta på honom! för att emelie skulle ha sitt paraply! haha så vi satt o stekte på hans altan en stund! (as gött va de!)
sen åkte vi hem! och så har jag käat o så :)
och nu ska jag plocka upp lite snabbt på rummet. sen ska jag duscha, sen ska jag kolla på bonde söker fru! (på datan) sen blir det sängen!

i morgon blir det skolan!
sen drar jag på läger hela helgen!!! :D

faan ja... man kanske borde packa också...
aja, det brukar lösa sig! :D

puuuuuuuuuus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar