tisdag 6 september 2011

känns som att det inte kommer finnas ett ända löv på trädena när jag vaknar i morgon..

ja, denna kvällen gick fort. skulle gå upp o lägga mig vid nio tiden när idol va slut, men såklart va det en jätte bra film då.. den hade redan börjat. men de va riktigt bra!
''när mörkret faller'' tror jag den hette. riktigt bra va den!
men i vilket fall. jag har tagit fram all jag ska ha på plojet i morgon. ska leta skor bara.. men tror att jag vet vilka jag ska ha!
asså jag älskar verkligen att klä ut mig! så jäkla roligt!
men ja, förkylningen är väl lite bättre iaf..  ska med till buggen i morgon iaf. får se hur det går.. haha
blir nog bra! (a'

men nu ska jag sova, upp kl 6 i morgon! (ska försöka iaf... )
så ska jag fixa allt som sak fixas in för morgondagen.
hare gött!
pusshaj!




hejdå sommaren och välkommen hösten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar