fredag 16 september 2011

det går bra för mig!

har inte bloggat sen i lördags, och ändå är statistiken samma! grymma är ni! fortsätt läs, för de gillar jag! :D

ONSDAG; Skolan, då kom åke på morgonen och snacka, sen efter de va det skoljoggen! så jävla tråkigt! men nu va det sista året man bidrog till den skiten ! sen va det lunch o sen prisutdelning. så den dagen gick rätt fort ändå. sen efter skolan drog jag till mormor o morfar o käka! sen hem och la mig i en timma typ och gjorde mig iordning, sen kom paul o hämtade mig o mamma med bonnevillen! wiie! så åkte vi till ed, då butiken öppnade för en mingelkväll! det kom riktigt mycket folk! kul kul!
och sen vid åtta när det stängde så åkte jag o zia o hämta palm så drog vi till buggen! va där till 9 så missa första halvtimman, men det spelar ingen roll :) kul som attan va de! sen drog vi till rasta o käka och sen hem o sov!
så de va en bra dag! :D

TORSDAG: Va jätte trött verkligen! helt sjukt trött... och dagen va jätte seg! gud va jag älskar såna dagar!!! not -.- men hade spv, no, so, elevens val.. haha somnade på so lektionen, wops :$ hihi
men sen när jag kom hem bakade jag bröd för ville ha det!
sen la jag mig i typ  en halvtimma tills mamma kom hem. och sen käkade vi massa god + mitt bröd!
sen händ det inte så mycket mer... en tråkig dag men andra ord!

FREDAG: Skolan började med svenska, det va helt okej! sen va det engelska och just nu är det faktiskt liiiiiite roligt. jobbar med lisa, och vi skriver om titanic. och det är riktigt intressant! gör ju det hela roligare! :)
sen hade vi matte, segt som fan.. men det funka. sen lunch och sen matte -.- asså jag HATAR fredagar!
det ända positiva är att det är helg sen! :)
sen när jag kom hem så käka jag en macka o sen la jag mig framför tv;n.. klockan va då 3! och jag tänkte att jag skulle sova till 4. så ställde klockan på de. men stängde av den o somna om.. och vaknar inte när mamma kommer hem, vaknar inte när hon försökte väcka mig två gånger.. vakna inte när mormor va här.. hm.. jag sov nog ganska bra! men sen vaknade jag igen vid halv sex! hhaha de va gött o få sova!
sen gav jag mig ut på en springtur och nu sitter jag här. men ska hoppa i duschen nu!
sen blir det myskväll med mammsen!

i morgon vet jag inte riktigt vad som händer. men hoppas på bra väder så jag kan klippa gräset!
men ni får ha en trevlig kväll!
puss på er!<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar