måndag 5 september 2011

de va denna dagen de

denna dagen började dåligt och slutade bra! :)
vakande av att jag mådde jätte dåligt. men bestämde igår kväll att jag inte skulle gå till skolan, för de va jag för kass för. så jag kollade på klockan och då va den bara halv 9.. så somna om och sov i en timma till ungefär.
se kollade jag på film och bara tog de lungt, käka frukost och så.
sen sov jag en stund och sen kolla jag på film osv osv..
sen när mamma kom hem hade hon köpt nässpray och fyfan va jag älskar de! dagens räddning!
sen så kom camilla o kollade på aron. men han haltade inte alls mycket. så ska vänta ett par dagar och se hur det är. för om han hade haft fång hade han inte stått normalt osv.. men hoppas på det bästa!
sen har jag käkat o kollat på tv. och jag mår mycket bättre!
men ska sova nu, för jag sover mig alltid frisk. så ska sova nu så jag är pigg när jag vaknar! :)
för i morgon ska jag till skolan! har en massa saker jag måste snacka med cecilia om osv.
men tror inte att jag kommer gå hela dagen. beror helt på hur jag mår!
men ni får sova så gott! för de ska jag :D
puss o godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar