lördag 10 september 2011

förlåt, för dålig uppdatering !!

vet att det varit kass uppdatering.. men igår kväll när jag kom hem från mackan så följde emma o elias med så kolla på film, och elias åkte halv 3.. och emma stanna ju såklart!
sen i morse när jag vakna mådde jag skit illa! ville bara spy! vaknade o somnade hela tiden..  så är rätt så trött!
men det ska nog lösa sig de med! men har legat hela dagen och kollat på tv. för har mått skit dåligt.
men nu har jag duschat och fått i mig lite mat! +  sminkat mig! så nu känns allt bättre!
ska ta på mig kläder och sedan fixa håret och sedan blir det tackfest + höstfest!
är inte så taggad eftersom att jag legat hela dagen.. men men..
ni får ha en trevlig kväll!
puss! <3



fyfan va du äcklar mig. jag tycker om dig fast ändå inte.
du kan kolla på mig som att jag vore dum i huvet. 
men ändå ber du mig om saker .. 
jag är trött på de!
jag har ett eget liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar