tisdag 13 september 2011

en trött frida..

usch! det har varit mycket nu!
sjuk, skolan, hjälpt till i butiken!

men i alla fall. jag ber om ursäkt för att det varit tråkigt på bloggen dom senaste dagarna..
,en jag har ju varit sjuk, och då har jag verkligen inte orkat! sen igår så va jag i skolan och sen snabbt hem och bytade om och åkte till Ed och hjälpte sofia o agneta i deras butik. för dom har ju bytat lokal! (om jag inte radan sagt de?) men så var jag o mamma där hela kvällen. åkte hem igen kl halv 9! och käka o sen la jag mig!
sen va det liiite segt att komma upp idag!
men till slut så!
och idag har jag verkligen varit jääättte trött!!! :o men piggnade på när vi hade idrott! va riktigt kul idag faktiskt!:) sen snabbt hem och duscha, käka, osv sen upp till Ed!
och nu kom jag precis hem! ska käa snart sen blir det sängen! ska kolla på gårdagens idol med för jag missa den :( sen får jag kolla ikapp på lördag eller något!

detta va kort om vad jag hunnit göra dessa två dagarna!
i morgon kommer åke o pratar med klassen, sen är det skoljoggen och sen lunch och vet ni ? sen är det prisutdelning = INGA lektioner! :D awesome!





seriöst! folk kan väl få ha sina åsikter eller?! 
bara för att man har en åsikt betyder inte det att man ''lägger sig i''
jag fattar bara inte varför ni stör er då? 
alla har sin åsikt! 
några av er fattar säkert vad/vilka jag snackar om!
men man kan väl förhelvete få ha sina åsikter!!!
såg inte att andra lägger sig i när ni själva gör det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar