torsdag 8 september 2011

hej min läsare!

nu sitter jag i sängen och ska snart ta fram kläder som jag ska ha i morgon på tredje kortet.. haha, det ballar snart ur med alla dessa kort!
igår va det ploj, idag vanliga, och i morgon kamratstödjare och kompis-kort! haha! men vafan, kul ändå ? ;)
men i vilket fall. åkte med mamma hem, så jag käka när jag kom hem och såg på tv. sen försökt fått tag på dom på nautic, men har itne lyckats så bra med de..  skulle sett på bio med charlotte. men det är ju premiär för jägarna så då visar dom ju typ bara den..
men aja! den ska jag med se! massa bra filmer som kommer som jag vill se!
jägarna2, bilar2, smurfarna och jag saknar dig! måste se!:(

men blir ingen bio, så får se vad jag hittar på i morgon!
kanske vara hemma o ta det lugnt  ?
men nu ska jag ta fram kläder!

puss på er!

två bilder från idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar