måndag 19 september 2011

Måndag!

Är verkligen duktig på de där med att blogga!
Haha.. Men i vilket fall. Filmen igår va helt okej!
Asså den va inte JÄTTE bra. Men deva helt okej. Det är en film jag vill se igen!
Och just att den är verklighetsbaserad.. Usch!
Och jag hade aldrig varit på bion i ed förut. Men den va skit bra!!
Man satt as bra! De à Lixom inte så att den framför va ivägen Lixom.

Men idag hände de inte mycket i skolan.
Måndagar är alltid sega.. Men aja, så äre!
Vet inte vad jag ska skriva om dagen faktiskt?;o
Men den har varit okej!
När jag kom hem käka jag o sen la jag mig i soffan för hade ont i huvudet..
Och somna o sov i lite mer än en timma. Gött!!
Sen har jag bara sätt på tv!

I morgon har vi so prov.. Det kommer gå åt HELVETE!
Men aja.. Ska snacka med maj på morgonen!
Sen blir det att plugga massa under dagen!
Blir nog bra det med!
Sen har vi idrott i morgon med!:D
(måste va något fel på mig!? Jag längtar efter idrotten?:s)

Men nu ska jag sova!
Ni får ha det så bra så höres vi i morgon!:)
Puss o godnatt!<3

(måste fixa så jag kan lägga upp bilder från mobilen här på bloggen!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar