tisdag 6 september 2011

STORM?!

idag drog jag till skolan. men huvudet har varit hopplöst.  asså shit va ont jag haft :(
men tur det finns så många glada kompisar man kan blir glad av att se :)
men iaf. så va jag med på dom två första lektionerna och 20 min av den tredje. sen drog jag hem med tidiga bussen. så är jag kom hem tog jag ett knäckebröd och sedan somnade jag i soffan. gött!
sen vaknade jag av att kerstin ringde :) hihi gullig tjej de där!
sen päste jag en stund till, och nu sitter jag här, och ska ta fram massa kläder tills i morgon. för vi har plojfotto i morgon!! :D ska bli så sjukt kul! har längtat efter detta i typ 5 år :O
ah i 5 år! för nör martin tog sitt plojfotto ville jag med de:( men va för liten då.. thihi. åren går fort..
men i vilket fall.. så ska jag ta fram de, sen ska jag plugga o käka osv..
hoppas på att jag är bättre i morgon så jag orkar hela dagen. för jag måste ju vara med på plojet lixom!

men vi höres senare säkert!
puss på er! <3

jag och världens finaste charlotte!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar