torsdag 1 september 2011

dammsuga!

nu ska jag dammsuga nedervåningen, fast ska dammsuga hör uppe med, för jag tycker att jag kan göra de.
sen ska jag slänga ut alla sängkläder. och så, sen ska jag bädda, sen duscha och ta fram de jag ska ha i morgon, sen ska jag titta på en film o sova :)

och vet ni?!
nej klart ni inte vet.. (a'
i morgon kommer det fyra underbara brudar till mig efter skolan och så ska vi dra till mackan sen! för att de är jääääättte mysigt där! :D
älskar verkligen att vara där! man kan verkligen slappna av och bara ta det lungt. gör de man vill. ligga i soffan o päsa, vara ute o spela fotboll.. osv. och de bästa av allt är att man träffar så mycket underbara människor!
med det är i alla fall Elsa, Lisa, Matilda o Sonja som kommer i morgon :D
och jag o sonja ska laga mat :D våran special! kyckling med grönsakswok! hur gott som helst!

men ska dammsuga nu!
pösshaj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar