onsdag 14 september 2011

helt slut, och vill bara sova!

hej! kommit hem nu, varit hos mormor o morfar o käkat.
skolan va väl okej. den har gått fort!  förska lektionen kom åke o snacka, sen va det skoljoggen. där alla går/springer. så det va okej. gick 4 varv med bästa lisa<3 sen lunch och sen va det prisutdelning.
så det har inte hänt jätte mycket. men det har varit en bra dag!

ska nu raka benen, sen sminka mig och göra mig klar för att sedan åka upp till butiken i ed och vara med där i två timmar. (dom har öppet nu ikväll i två timmar, så man kan komma i kolla oså :) )
sen bär det av till buggen! :D wiiiie! TAGGA!
fast jag är as trött och har ont i bena och bla bla bla... men danska ska jag!

men ni får ha det så bra ikväll! fixar ett tidsinställt med nu!:)
puss på er! <3

tyvärr har jag ingen bild från idag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar