tisdag 19 april 2011

super fint väder idag med ju!

vaknade halv nio då alarmet ringde. sen somna jag om och så kom kusin rebecca efter typ 5 min.
så satt jag o prata med henne en stud.
(känner att det blir en massa stavfel nu, men jag är jätte trött)

jag har ont i magen.. men a, tjej problem skulle jag tro... -.-
ska försöka äte lite frukost o sedan göa mig klar o åka till stallet.
det är arbetsdag där idag.
men jag får ta det lungt för faaaaaaN va ont det gör i magen vissa stunder...

 igår va jag ju med martina hela dagen. va drog till stallet typ precis när hon kom, så släppte vi lady i paddocken. och sedan hade vi typ två och en halv timma över så vi gick en promenad med dofta o humle :)
galna så busar!
se åkte vi till martina o red hennes häst, windy :) haha helt galet roligt!
sen efter det så kom mamma eller on kom typ 25 min efter vi hade ridit. och då körde hon mig till mackan. så va jag där till halv tio. det va inget drag alls.. men kul o träffa folk :)
och när jag kom hemma kolla jag på tv o somnae sen la jag mig. så orkade inte blogga.

idag blir det stallet o så hämtar mamma mig vid 3.
sen åker mamsen o papsen någonstans idag.
för pappa fyller 50 i morgon. och han ska ju ite vara hemma skrev vi i björklövet.
så då kan han ju inte vara de :p

men nu ska jag dra mig,
hoppas nu läser :P
puss <3

helt cp störd bild. men får bjuda på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar