måndag 11 april 2011

gud vilken härlig morgon!! om jag inte varit sjuk så skulle allt varit ännu bättre!!

vaknade kl 6 av att alarmet ringde, men huvudvärken bara dunka o jag mådde skit, så somna jag om typ kvart över igen. och sov till klockan va kvart i 7, men mådde fortfarande skit och ont i halsen o huvet. så bestämde mig för att vara hemma. men så somna jag igen o vakna halv 8 typ.
så stod upp runt 8. men mådde verkligen inge bra.. men jag gik ut med stella o tog ut aron, och då känndes de lite bättre.  och nu ligger jag i sängen och har precis ätit frukost.
har fortfarande ont i huvet och ont i halsen.. så ska ligga en stund till sen får jag nog göra något.. för jag eee så rastlös..
nu sitter jag o kollar på pelle svanslös haha så jävla bra!! xd
men vi talaz sen, för ska kolla vidare på pelle nu :)))
puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar