fredag 1 april 2011

bästa emelie va nyss här! (L)

kom hem från skolan typ kl 2. så då tände jag i pannan sen gjorde jag lite tacos av färsen som var kvar sen i typ går ? och nu sitter jag här och bara päser... vilket inte är bra eftersom att jag måste städa!!!
men ska göra det nu när jag bloggat klart :))
iaf så har dagen i skolan varit rätt så bra.. asså jag vet inte va det är. men jag är verkligen inte på humör.. jag blir jätte ledsen när någon skojjar med mig och allt är bara skit..
men finns väl inget jag kan göra åt de tyvärr..

men nått roligt är att emelie var här precis, med mobilen! :D :D
jätte bra för nu kan jag ta kort och jag kan lyssna på musik igen!!! <3
hahah. tack bästa emelie!! <3<3

men nu måste jag städa. ikväll blir det mackan har jag betämt mig för..
rädd att det är min tur att vara deppig idag med..
men det får bli som det blir :))
puss på er, och massa pussar på emelie! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar