tisdag 19 april 2011

fy fan...



för en vecka sedan betydde det allt om jag skulle vinna ditt hjärta.
men nu vet jag inte längre. du sluta svara. jag får ingen kontakt med dig.
jag älskar dig. men jag vet inte om det är bra eller dåligt.
det jag känner ju nu är att du bara kan dra åt helvete, men ändå inte.
för jag vill ha dig här. jag vill vara nära dig.
jag vill att det blir vi.
jag kan käna att du är ett jävla svin som sviker så.
men du är ändå den bästa.
fan jag vet ingenting längre. snälla kan du bara inte förstå att det är dig jag vill ha.
fan fan fan!


en tjej som sabbar allt för sig själv,
en tjej som gråter varje dag,
en tjej som vill men inte vågar,
en tjej som älskar sina vänner,
en tjej som saknar en sak,
en tjej som aldrig kommer bli nöjd.
det är jag...

dra åt helvete!!!!
''frida! fattar du va du sabbar för dig själv ?
du får fan tänka efter!
han är underbar! du vill ha honom.
så sabba inte de!''

men det är ju redan sabbat!!!!!
så jävla misslyckad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar