lördag 23 april 2011

bra o rolig dag. men verkar blir en mindre rolig kväll...

heej! jag har inte hunnit bogga tidigare.
varit i stallet hela dagen. så kom hem typ kart över fem. sen har jag ätit o legat på stuttsmattan o sovit (a)
det va jätte kul i stallet idag!! :D
red lektion för maria!
först med lady, och sen fick jag rida rubi också! :)
lady va jätte pigg som vanligt. och hon är ganska svår att forma o så. men till slut gick det bra.
hoppade ca 1m, och lay hoppa det som ingenting.
så på GM;et ska jag hoppa 70-80cm. tror det kommer gå skit bra :D
ska hoppa lady lite på måndag, sen en promenad på tisdag o sen kanske något litet hinder på torsdag.

rubi va jätte rolig att rida! har inte ridit rubi så  mycket innan. bara lite skritt o sådära.
men det gick skit bra verkligen! lilla bubi!<3

nu ska jag gå o ta in min häst tror jag. sen ska jag dusch. så ska jag försöka hitta på något.
för jag vill fan inte sitta hemma på påsk!!!
mamma o pappa sitter nere o kötar med några... (blä!!!!)
o jag vill inte direkt sitta på mitt rum hela kvällen..

men vi talaz sen troligen :)
puss på då'r!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar