onsdag 20 april 2011

ja.. detta går ju nästan bra..

usch, har fått ont i huvet o jag har inte börjat städa än..
gick en promenad med stella, och hamna hos mormor o morfar. och där fick jag fika.
men nu ska jag ge stella mat. sen ska jag lägga mig en stund. sen blir det rally städning.
för det måste jag göra!
ge min kaniner ska jag göra också :p

hallå!! det är två jätte söta kaniner i stallet. och jag vill ha den ena.
så ska prata med maria. för jag vill ha en inoms kanin. :)
fast den får bo ute på sommaren. fast inne på natten då såklart :)
och när jag åker på semester eller nått så får den följa med :')
hihi, jätte gulliga är dom kaninerna. men den gulligaste är redan tagen :(
men den andra är också super söt :D
haha. känner att detta blev lite konstigt. men sånt e de :p

nu ska jag gå ut :)
puss på då'r

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar