måndag 18 april 2011

härligt väder + lov, kan det bli bättre ?

vaknade kvart över nio då mamma var inne o sa att hon skulle åka.
dagen igår va hur underbar som helst! bästa söndagen på länge!
vaknade kl 9, låg kvar i sängen till klockan 12. då zia, palm o charlotte sov här.
så vi låg i min säng och kolla på the last song,  den är så sjukt bra.
så alla låg har o grina en stund. :') så söa så va vi, haha.
och under tiden så käka jag i charlotte frukost också, så vi missa lite. men de gjorde inget :p
sen stod vi upp då runt 12 ja, och då klädde jag i zia på oss, sen gick vi ner o fick fika :)
efter de så gick vi ut o spela fotboll, hjälpte mamma i kratta och solade :))
och vif halv 2 ungefär åkte vi till affären o köpte korv o grejer, och så träffa vi ernst där.
så drog vi till ernst o hämtade ve. sen bar det av mot älgafallet o grilla.
och där va vi hela dagen typ. vi åkte där ifrån vid runt 5, och va där kvart över 3 halv 3.
så vi låg där i sola o bara hade det underbart! :)
men på slutet fick ernst för sig att slänga barr ner i min tröja... så emil höll fast mig o ernst la ner en jävla massa barr i min tröja.. skit ungar.... men dom fick igen :D haha.

sen när vi åkte från älgafallet drog vi till ernst igen, sen drog vi till remne o kolla på en flotte dom hade byggt där. en flotte på hjul med motor o grejer. så man kunde köra den på vägen o sedan rätt ner i sjön.
och det funka! såg det ej. men dom hade varit ute o provkört den där under dan. och dom lyckades.
så jäkla cool bev den!
fick mig en liten åktur på den från ena värksade till den andra. haha a shit va häftig den blev!

idag ska jag städa rummet snabbt.
sen blir det stallet. ska bli härligt att få rida nu i det underbara vädret!!
men nu måste jag äta frukost. sedan ska jag ut o greja lite innan jag städar tor jag :)
men vi höres sen :)

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar