torsdag 28 april 2011

har svenska!

man fick välja om man ville vara i datasalen eller i klassrummet. så jag är i klassrummet. för det är mycket lugnare här. och vi lyssnar på musik o så. så det är chill :)
mår lite si sädär idag.. det är sjukt jobbigt att se honom... mår jätte dåligt av de.
kolla han i ögonen i typ en halt sekund förut och jag börja gråta direkt..
livet är inte lätt när världen är grå..

jag ska till stallet efter skolan o kolla på fölet :D ska rida lady bus också såklart :)
så ska ta kort o se till att ni kan få se fölet!
det är verkligen jätte gulligt :') såg de på kort i morse (a)

igår hos jenny så satt vi vid datan, sen följde hon med mig till konfan på fotograferingen. det gick jätte bra!
och han som tog kort va verkligen jätte saträng. eller han va glad o skojjig o så. men han ville verkligen att det skulle bli bra. och det va skit bra! han va jätte duktig!
sen så drog vi hem o käka. o sen drog vi till tanum för jenny skulle på moppekurs.
sen när vio kom hem käka vi tårta och bara chillade :)

men nu ska jag ta mitt tråkiga liv o bara chilla...
puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar