tisdag 5 april 2011

. . . .

mår så sjukt jävla dåligt..
åkte hem från skolan för att jag hade ont i huvet.
och jag har jätte ont i min rygg.  huvudvärken har inte släppt heller..
asså allt är åt helvete. just nu känner jag för att lägga mig 2 m under marken och inte finnas.
slippa alla bekymmer och bara vara mig själv. jag har inte kunnat vara mig själv på hur länge som helst..
bråken med min bror blir bara jobbigar o jobbigare.
och nu sitter jag här.. ensam hemma och gråtande i min säng..
och han skulle iväg o ha kul, men han frågar inte om jag ska med o laga mat. han tog maten o stack..
asså han är tjugo år och han fattar ingenting. saker som en 5 åring fattar, fattar inte ens han.
vad kallas en sån sjukdom ?
just nu orkar jag inte mer.
jag vill ha mamma i pappa här <3
bara för att han är 5 år äldre än mig tror han att han vet allt, och att han kan betämma allt över mig för att mamma o pappa inte är hemma.
men resten av dom här dagarna dom är barta ska jag bara laga mat till mig själv, bara tvätta mina egna klädder. jag ska inte göra ett skit för han!

tack martin, för att du förstörde min dag..

du fattar inte hur jävla mycket du sårar,
det kanske inte alltid syns.
som sagt.. åldern är ju bara en siffra på pappret och på gravstenen.
men du beter dig som en 14 åring som inte vet hur man beter sig.

jag skulle aldrig åkte hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar