onsdag 6 april 2011

pusslat lite med boken

nu har jag pusslat lite med boken :)
och vi slutar om en kvart. så jag har skickat hem boken så ska jag greja med de hemma, och fortsätta skriva o så :)
dagen har varit bra. slöjden har varit toppen kul som vanligt. och idotten va jag ute o gick med jenny :) (a'
sen va det lunsch och nu har jag svenska, så nu ska jag snart stänga av datan o så slutar vi :)
fast det är konfa idag... :( orkar verkligen inte. men vi ska bara prova kåpor idag sån tur är !!
efter konfan drar jag ner till niklas och päser lite, sen får vi se hur jag tar mig till buggen.. men det löser sig alltid. annars får jag väl vara med i 4;an.. fast dom är så duktiga där... :(

men nu ska jag kolla vidare lite, ska läsa en blogg för jag måste få lite o tänka på..
men vi höres sen, eller om jag orkar blogga när jag kommer hem vill säga..
men ha det bäst.
puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar