onsdag 29 december 2010

torp idag

ja, oker till torp snart. ska ta med datan och lämna in den. för att L;et har lossnat...
jag blir så jävla sur :( för jag vill ha min data hemma!!!!! :(
men jah iaf, så ska jag ta med mig en mobil och fråga ifall den går o laga. HOPPAS!
sen får jag se vad jag handlar. underkläder måste jag ha iaf.

men när jag kommer hem, ska jag ut och göra fint för min snela hest. och ge mina kaniner lite mat, ifall de behövs :O dom fick jätte mycket mat igår (a) haha. men dom behöver mycket mat o så nu när de är kallt.
sen ska jag kasnke gå på promenad. måste vara ute iaf!!! de är ju så sjukt fint!

och ikväll komemr de typ folk -.- åååh jag pallar inte! men ahja, kan ju hoppas på att jag får med mig datan hem för då kan jag sitta void den hela kvällen :D

men vi talaz. får se om jag kasnke kan blogga från den andra datan sen.

pussokram!

                                                              bild sen i sommras<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar