torsdag 23 december 2010

god morgon (a)

haha vakna typ nyss :p
är fortfarande sjuk :( men jag har börjat äta igen.
så jävla mas att vara sjuk o inte äta!
men de är skönt att de är på bättringsvägar iaf :)

nu ska jag se  på´julkalendern, sen ska jag klä på mig och gå ner o käka.
sen måste jag ut o ge mina kaniner :) ska försöka komma ihåg och ta några bilder på dom :p
men sen vit typ 1 eller nått ska jag till stallet. måste verkligen rida henne idag!!
känns som att jag inte gjort de på skit länge. men jag har ju varit sjuk o så.
men ska ta de lungt idag. så ska jag nog ria henne i morgon med.
för nu på lovet har jag ju mera tid.
men ska nog dra dit en heeeeeeel dag näsa vecka tror jag. för då kan jag rida både view o lady :)

och jag ska ta kort på view, sigge och hubbe idag :D har tyvärr inga kort på humle.
men jag ska ju gifta mig med hubbe i morgon :D hahaha.

pussokram.<3


hihi, en bild på view :P han är så myysssiiig :') <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar