söndag 26 december 2010

låter med minnen,

Higher.
har verkligen mycket minnen till den låten. hela förra vintern, när jag var med mirja jätte mycket.
vi lyssna typ alltid på den. älskar den verkligen.
lyssna på den när vi red, när vi var ute o gick, i skolan. hela tiden!
hör jag låten kommer alla minnen upp.
det är som att den förklarar allt. så underbart!

Walking in memphis.
har inte jätte jätte mycket minnen till den låten.
men den tiden med lola och angelica. då de altid var vi lixom.
då lyssna vi mycket på den. så de är också en låt som förklarar!

Halleluja. (molly sandén)
den förklarar hela sjuan!!
alla lyssnade verkligen på den. alla sjöng den och ja. de är som en historia eller nått. eller jag vet inte men den förklarar allt med mirja, felizia o sanna. linnea och natasha. lola o angelica. mej o jenny. sonja o jenny. allt som hände då. och den förklarar kärleken!
jag har verkligen gråtit till den låten. när jag lyssnar på den nu så får jag massa bilder i huvudet om hur de va. och jag saknar allt de!  (nästan)

Talking about a revolution.
åhhh danmark!!!!!
i sexan så åkte vi på klassresa till danmark. så jävla kul var de!
och jag älskade verkligen den låten då. så vi lyssna på den heeeela! vägen till danmark typ. haha förutom på båten. haha och jag o jenny bara engång till!!! och pg bara NEJ! och filip bara skratta! hahaha xD
men från att vi åkte från backa skola till att vi kom tillbaka till backa så förklarar låten hela vägen.
de är otroligt. men den gör verkligen de. jag vet inte hur men på något sätt. hör jag den så tänker jag på den klassresa. så underbart! längtar verkligen tillbaka dit!

sofijah.
alla sofijah låtar har jag gråtiti till. gått igenom en massa skit.
dom betyder verkligen mycket! är jag ledsen lyssnar jag nästan alltid på dom. för då kommer verkligen gråten ur en. dom låtarna är som att dom talar om. dom säger de man själv vill säga men inte kan.
finns en del minnen till dom kan man säga...

All i need is you.
den är ju rätt ny för mig. eller ah.
men den är så jävla bra!
så fort jag hör den blir jag tyst och bara lyssnar.
och jag tänker så sjukt mycket på elin och felizia! mina sneela hestar.


haha jah. de blev ju en del låtar. men jag älskar dom verkligen.
och de finns så sjukt mycket mer låtar med minnen!

puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar