lördag 25 december 2010

bra dag!

haha shiit va jag älskar min släckt! haha!
ojojoj, varje år på juldagen så firar vi ''jul'' men mina kusiner på mammas sida. och då får mormor o morfar sin julklapp av oss. och iår fick dom en tv. fatta dom blev glada eller! de är så kul att ge bort saker  när folk blir så glada! :)  men iaf. så vi var 21 pers idag. skulle vart typ 23 men de va två från göteborg som inte kom.
men de är ju inte bara mina kusiner då. de är ju lixom flickvänner och pojkvänner och a ni fattar.

så jag har städat mitt rum hela dagen! men de blev ett bra resultat :)
ska försöka sätta igång på min skrubb nu på lovet.
men ja. så kom typ alla vid 15;00 och då käka vi typ direkt. sjukt gott var de!
sen så hamna typ alla ''ungdomar'' på mitt rum :s haha. aja, alla bobarderade min säng. haha.
men alla är så stört sköna verkligen x) <3 hahaha.

men ja, dom sista åkte typ vid 21;00. hahah och min morbror krama om mig när han skulle gå. och lyckas dra med mig ut. och han släpper mig inte. och jag har inga skor. och så håller jag i kattungen som inte får vara ut. eller a. hahah helknas blev de. men jag skratta så tårarna rann xD

haha, pussokram!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar