tisdag 28 december 2010

TIPSA MIG'!!!!

ligger i sängen o kollar lite bloggar mm :)
och så blir jag helt jävla galen för att jag vill ha en systemkamera och en ny mobil.
 jag blir så jävla förbannad!!!
för just nu har jag typ 1000:- löst. och resten på banken.
så jag funderar STORT på att ta ut lite pengar och köpa en kamera. för de är de jag vill ha mest.
och jag vill ha en canon tror jag. ingen nikon iaf.

och mobil vill jag ha en iphone. ingen iphone 4. utan bara en iphone.
men jag skulle vilja ha lite tips från er på mobiler.
vad har du för någon ?
TIPSA MIG!!!!

puss,<3

1 kommentar:

  1. Jag har en Nikon och är jätte nöjd verkligen. Men smaken är som baken :).
    Och tips på mobil är antingen en iphone 3gs, fast en nackdel med den är att den går sönder lätt ifall man tappar den så man får vara försiktig. Å sen så, Samsung Galaxy S , har den själv och den är GRYM! aldrig varit så nöjd med en mobil! :D förutom att den är helbäst så är ser den ju ut som en iphone ;)

    SvaraRadera