tisdag 7 december 2010

lite om mig,

tänkte skriva lite om mig själv.
ni vet ju inte så mycket lixom..
eller jag vet ju inte exakt vilka som läser men ah iaf :)

jag är 14 år snart 15 år. jag bor i bullar´n (y)
och på en gård :) haha vafan skulle jag göra utan gården egentligen. finns verkligen alltid något att göra. vi har ju kor, en häst, typ 11 katter eller nått ;s 2 hundar och två kaniner. och efter som att ja älskar djur, så är de ju helt amazing!!
mina kaniner heter Lina och Poppie :)
och mina hundar heter Wilma och Stella ;)
och katterna är allt från a-ö känns de som :o
men missan, lina, tarzan, tess, bamse, molly, alice och massa vilda kattungar ;p
och min häst heter aron :)

jag har en familj som består av fyra pers, med mig då :P
en bror, en mamma och en pappa :p :)

och jag ÄLSKAR hästar :) dom är ju bara livet lixom.
jag hyr en häst som ni säkert märkt :)
lady? :) lokelady!<3 men shiit hon är helt crazy!
hahha. men ja. de finns inte så mycket mer att säga :P haha

men nu vet ni lite iaf :)

pussokram<3



                                    gammal bild sen i sommras!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar