tisdag 28 december 2010

kommit hem

eller har vart hemma en stund men har kollat facebook och så.
men ska snart ut och göra rent o fint hos mina kaniner.
sen ta in aron. fast tar nog in han först :p

men när jag kom till stallet så sod madde där. och då gick jag o prata med henne.
och då sa hon att min box redan va mockad :o hmm.. aja. men mockade hos isa o hubbe sen :p thihih.
sen så gick jag in i husvagnen och prata mer med madde. sen kom fanny.
och då fick jag en julklapp av henne :o
ett jätte snyggt schabrak!!! (stavning)
de va typ plommon lila, skit snyggt!! :'')

sen hjälpte jag till o kratta lite o så :)
sen kom typ mamma.
eller jag va på promenad med fanny och lady innan jag kratta och så.
men på tordag ska jag rida!!!
och bara busa en massa!!! :D

puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar