lördag 11 december 2010

sorry

förlåt för att jag inte bloggat tidigare ikväll..
de va meningen att jag skulle vara ensam hemma och se på film och sitta vid datan. men så kom palm och charlotte.
och dom hade ''planerat'' att skrämma mig..
asså fy fan va rädd jag blev :o OMFG!
hahaha. men de va lite kul faktiskt :)
så vi satt och skulle kolla på en film charlotte hade med dig.
men de va jätte tråkig så vi satte på en annan :p haha.
men de har varit jätte mysigt iaf :)
haha tack för att ni kom ;)

men ah, jag har ju haft stall jouren idag. så har inte bloggat ju.
men de har vart bra. kändes som att jag gjorde allt själv. men de gjorde jag ju inte. men jag åkte hem tidigare än dom andra jag hade med. för dom kom lite senare än mig. och eftersom jag är sjuk så fick jag de. behövdes verkligen!!

men nu ska jag ta en cider. för mamma sa att jag fick de. och sen ska jag smsa mammsen. sen blir de sängen! lucia sak i kyrkan i morgon :)

pussokram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar