måndag 27 december 2010

hellu.

har suttit och spelat buzz i typ 3½ timmar med martin,martin och charlotte (charlo) haha
så sjukt ku har vi haft!! xD

ska sova jätte snart för ska upp halv 7 för att dra till stallet. men jaja :) ska hjälpa till med jouren i morgon med tänkte jag.. missaju de idag. asså hur fan kunde jag göra de. men orkar inte förklarar allt. men hade skrivit på tavlan att jag inte kunde och bla bla blaaa.

har vart en päs dag.
men är fortfarande sjuk. så ska kasnke till doktorn på onsdag.. fårse. palla doktorn lixom.
men idag har jag bara hostat. och så har jag haft feber. men de är en värdslig sak.  hihih :)

och föresten! börja komentera massa mer! om vad jag kan göra bättre o och så!
för då kan jag göra reklam för era bloggar !! :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar